Vorschriften
składa się z Części I i Części II
Pierwsza Część regulaminu poświęcona jest zamówieniom, płatnościom, przesyłkom i ewentualnym zwrotom. Składanie zamówień jest intuicyjne jednak w Części I krok po kroku, ze szczególną starannością opisaliśmy ten proces- ta część może być używana jako pomoc przy składaniu zamówienia.Natomiast w Cześci drugiej znajdują się postanowienia ogólne i końcowe.
Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z ewentualnymi komunikatami (dotyczącymi przerw technicznych/urlopowych itp. w pracy sklepu) pojawiającymi się okresowo na Stronie Głównej/ "Home-graficzy domek na pasku menu"
Część I
Zamówienia
1. W naszym sklepie możesz dokonywać zakupów bez rejestracji, ale będąc użytkownikiem zarejestrowanym zyskujesz specjalne przywileje:
- pełny dostęp do historii zamówień,
- korzystanie z zachowanych danych bilingowych i dostawy,
- korzystanie ze zniżek i promocji,
- dostęp do faktur/paragonów z możliwością ich drukowani on-line pomocne przy zagubieniu dowodu zakupu!
Dzięki temu zakupy są łatwe, szybkie i przyjemne. Zarejestrować się można przy pierwszym zamówieniu zaznaczając pole - załóż konto
2. Znajdując w SKLEPIE produkt, który chcesz kupić należy włożyć go do koszyka klikając na ikonkę DODAJ DO KOSZYKA lub WYBIERZ OPCJĘ PRODUKTU. Jeśli chcesz dodać do koszyka kolejne produkty naciśnij przycisk KONTYNUUJ ZAKUPY.
3. Jeśli chcesz sprawdzić zawartość KOSZYKA lub skończyć zakupy kliknij na KOSZYK. Sprawdź czy na liście są wszystkie produkty, które chcesz kupić.
Na tym etapie możesz skorygować ilość produktów, następnie naciśnij UAKTUALNIJ KOSZYK. Jeśli wszystko się zgadza uzupełnij pola informacjami, potrzebnymi do wysyłki (Wybierz rodzaj 1 DOSTAWY i 2 PŁATNOŚCI), jeśli pozycja 3 KOSZTY (produkty + koszt dostawy) się zgadzają i zamierzasz zrealizować zamówienie ZALOGUJ SIĘ (jeśli masz już konto w Sklepie) lub wypełnij 5 DANE PŁATNIKA, wypełniając te dane możesz zaznaczyć:
- Klient indywidualny bądź firma.
- Załóż konto lub zostawić to pole odznaczone w przypadku jednorazowych zakupów.
- Inne dane wysyłkowe.
- Chcę otrzymać fakturę VAT.
- Zapisz mnie na newsletter.
Konieczne jest zaznaczenie po zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności
- Akceptuję Regulamin i przeczytałem Politykę prywatności.
Na tym etapie możesz również uzupełnić pole 4 Uwagi do zamówienia.
Na każdym etapie zamówienia można się z nami skontaktować w celu pomocy w składaniu zamówienia, chętnie pomożemy.
4. Decydując się na realizację zamówienia naciśnij PRZEJDŹ DO POTWIERDZENIA (klawisz znajdujący się na dole strony po prawej stronie). Pojawi się strona "Potwierdzenie zamówienia Zweryfikuj informacje zawarte w zamówieniu". Sprawdź je jeszcze raz, jeśli wszystko się zgadza przejdź do kolejnego etapu ZAMÓW, jeśli nie naciśnij przycisk WRÓĆ DO KOSZYKA.
6. Jest to ostatni etap składania zamówienia, po wciśnięciu przycisku ZAMÓW zamówienie zostanie wysłane i pojawią się informację związane z przyjętym zamówieniem (nr zamówienia, kwota do zapłaty itp.).
Możesz również pobrać fakturę proformę - fakturę wystawianą automatycznie na podstawie której możesz dokonać opłaty za zamówienie. Równocześnie zostaną wysłana na podany przez Ciebie e-mail informacje o Twoim zamówieniu.
Jeśli wybrałeś, którąś z opcji płatności on-line, na tym etapie będziesz mógł jej dokonać.
Płatności (rodzaje płatności w JOGA SKLEPIE NUI)
7. Należność za zamówiony towar można regulować, w zależności od wybranego rodzaju dostawy:
• Przelewem na konto (dla bezpieczeństwa numer konta przesyłany jest również mailem po złożeniu zamówienia):
Jan Zaborowski
ul. Hoża 51
00-681 Warszawa
ING Bank Śląski
Nr rachunku firmowego:
36 1050 1041 1000 0023 2283 4363
- PŁATNE PRZELEWEM dane z maila [Łączną kwotę do zapłaty (produkty + koszt przesyłki), numer zamówienia (należy go wpisać w tytule przelewu)], oraz numer naszego konta (podany powyżej) będą Ci potrzebne do dokonania przelewu.
Przesyłki są wysyłane po zaksięgowaniu przelewu.
• Poprzez system Przelewy24.
Przelewy księgowane w czasie rzeczywistym, możliwość płatności kartą.
Więcej na stronie www.Przelewy24.pl
• Poprzez system PayPal.
Przelewy księgowane w czasie rzeczywistym, możliwość płatności kartą.
Więcej na stronie www.PayPal.pl
• Płatność przy odbiorze.
Jest możliwa przy wybraniu dostawy "ZA POBRANIEM"
Dostawa - Wysyłka
Paczki wysyłane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku, niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, raz dziennie poprzez firmy kurierskie, chyba że z przyczyn niezależnych lub losowych jest to niemożliwe, wtedy niezwłocznie ustalamy termin wysyłki z zamawiającym. Zakupiony towar możesz zwrócić bez podawania przyczyny przez 14 dni od otrzymania przesyłki (czytaj zwroty i reklamacje poniżej).
Firmy kurierskie dostarczają przesyłki zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu (dbamy o to żeby, jeśli jest to możliwe, był to jedynie 1 dzień/24h od złożenia zamówienia).
Przesyłki Pocztą Polską są dostarczane zazwyczaj w ciągu 2-7 dni od wysyłki z naszego magazynu. Staramy się nadawać przesyłki na poczcie codziennie od poniedziałku do piątku, lecz może się tak zdarzyć, że wysyłka pocztą polską zostanie nadana w kolejnych dniach.
Szczegółów i opcji wysyłki należy szukać w KOSZYKU wybierając rodzaj DOSTAWY.
Jeśli przesyłka się spóźnia prosimy o kontakt sklep@nui.pl
Jeśli zauważyłaś/eś ślady otwierania paczki, jej uszkodzenia lub stwierdzisz niezgodność zamówienia kurier na Twoją prośbę ma obowiązek sporządzić protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji. Kurier ma obowiązek posiadać druk protokołu, lecz jeśli z jakichś przyczyn go nie posiada należy w sposób szczegółowy opisać zaistniałą sytuację i bezwzględnie umieścić w nim dane odbiorcy, opis brakującej zawartości i numer przesyłki. Protokół musi zostać podpisany przez kuriera oraz osobę odbierającą przesyłkę!
Zamówienia hurtowe
Przy zamówieniach hurtowych ceny negocjowane są indywidualnie.
Kontakt Jan Zaborowski +48. 502 078 377, e-mail: sklep@nui.pl
Zwroty i reklamacje - bezpieczne zakupy
9. Pragniemy żebyś robił zakupy bez obawy, dlatego zakupiony towar możesz zwrócić bez podawania przyczyny przez 14 dni od otrzymania przesyłki (jedynie w celach statystycznych, starając się doskonalić swoją ofertę możemy poprosić Cię o dobrowolne podanie powodu).
Towar musi być w takim samym stanie w jakim został wysłany, bez śladów eksploatacji (nie może być używany), ani uszkodzeń, a jeśli jest w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Zwroty są uwzględniane jedynie na podstawie dokumentu zakupu.
Aby oddać towar należy przed wysyłką skontaktować się z nami (Kontakt). Po ustaleniu szczegółów należy wysłać nam towar na adres naszego magazynu.
Po otrzymaniu towaru pieniądze zostaną zwrócone na wskazane konto w ciągu 7 dni.
Koszty zwrotu towaru, stanowiące następstwo odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży, ponosi Konsument.
Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy jak również przesyłki odsyłane do nas za pobraniem gotówkowym nie będą przyjmowane.Adres do ewentualnego zwrotu towaru zostanie podany po skontaktowaniu się z nami.
10. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, oraz danymi kontaktowymi (imię, nazwisko, adres, telefon, mail i numer zamówienia) należy odesłać do nas po wcześnijszym skontaktowaniu się z nami. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem- pieniądze lub wymieniony towar przesyłamy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji- patrz punk 11 i 12.
11. Rozpatrzymy reklamację w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru i otrzymania przesyłki. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.
12. W przypadku, pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy, a gdyby nie było to możliwe, klient będzie miał do wyboru zwrot pieniędzy lub zaproponowane przez nas inne produkty dostępne w naszym sklepie. Gdy realizacja życzeń reklamacyjnych Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
Cześć II
Postanowienia ogólne i końcowe:
13. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
14. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.nui.sklep.pl
15. Właścicielem sklepu i marki/znaku towarowego Nui jest firma:
Jan Zaborowski
ul. Hoża 51
00-681 Warszawa
NIP: PL 522-262-58-26
Adres do korespondencji:
Nui Sklep
Jan Zaborowski
ul. Hoża 51 / Nui Crux
00-681 Warszawa
16. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
17. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
18. Ceny widoczne na naszych stronach są aktualne. Jednak w przypadku produktów na zamówienie, po zalicytowaniu mogą w wyjątkowych przypadkach ulec zmianie o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
19. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz wycofania ich z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
20. Po złożeniu zamówienia produkt przy wybraniu opcji PŁATNE PRZY ODBIORZE jest rezerwowany na 7 dni, po tym terminie niepotwierdzone zamówienia będą anulowane, natomiast potwierdzone zamówienia są niezwłocznie wysyłane. Przy wybraniu opcji PŁATNE PRZELEWEM produkt jest rezerwowany na 7 dni, po tym terminie zamówienia nieopłacone (jeśli nie zostanie zaksięgowana wpłata na naszym koncie) zostają anulowane (jeśli zapłaciłeś za zamówienie na poczcie prosimy o kontakt sklep@nui.pl czas zaksięgowania przelewu może być dłuższy niż 7 dni). Po potwierdzeniu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty produkt jest niezwłocznie wysyłany.
21. Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu wysłania zamówienia. Zmiana adresu doręczenia po zrealizowaniu wysyłki wiąże się z dodatkowym kosztem.
22. Gdyby realizacja zamówienia nie była możliwa, klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
23. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności produktu.
24. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby ją dostarczającej. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji".
25. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
26. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zleceń. W przypadkach budzących obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca może odstąpić od realizacji zlecenia.
27. Dokładamy wszelkich starań, żeby informacje o produktach znajdujące się na naszych stronach www. były rzetelne i dokładne, jednak nie możemy zagwarantować, że nie zawierają nieumyślnych błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem sklep@nui.pl
28. W wyniku złożenia zamówienia Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami). Firma Jan Zaborowski właściciel sklepu Nui nie udostępnia danych osobowych Klientów podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingowe.
29. Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
30. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
31. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.