Pomoc (FAQ)
Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia lub jakaś funkcja sklepu jest dla Ciebie niejasna przeczytaj uważnie REGULAMIN w którym krok po kroku wytłumaczone jest jak należy postępować. Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@nui.pl
FAQ- najczęściej zadawane pytania:
Co zrobić jeśli produkt wygląda inaczej niż myślałam/em? Czy mogę zwrócić towar?
Pragniemy żebyś robił/a zakupy bez obawy, dlatego zakupiony towar możesz zwrócić bez podawania powodu przez 14 dni od otrzymania przesyłki (jedynie w celach statystycznych, starając się doskonalić swoją ofertę możemy poprosić Cię o dobrowolne podanie powodu).
Towar musi być w takim samym stanie w jakim został wysłany, bez śladów eksploatacji (niemoże być używany), ani uszkodzeń, a jeśli jest w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Zwroty są uwzględniane jedynie na podstawie dokumentu zakupu (Faktury Vat lub paragonu). Towar musi wrócić do sklepu w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia.
Aby oddać towar należy przed wysyłką skontaktować się z nami. Po ustaleniu szczegółów należy wysłać nam towar. Koszty przesyłki pozostają po stronie klienta, natomiast pieniądze za produkt, pomniejszone o koszt wysyłki po otrzymaniu towaru zostaną zwrócone w ciągu 7 dni.
Przed wysłaniem towaru zapoznaj się z Regulaminem- rozdział Zwroty i reklamacje; punkty 9- 12
Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed zapłaceniem kurierowi (wysyłka za pobraniem)?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania.
Jeśli zauważyłaś/eś ślady otwierania paczki, jej uszkodzenia lub stwierdzisz niezgodność zamówienia kurier na Twoją prośbę ma obowiązek sporządzić protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji. Kurier ma obowiązek posiadać druk protokołu, lecz jeśli z jakichś przyczyn go nie posiada należy w sposób sczegółowy opisać zaistniałą sytuację i bezwzględnie umieścić w nim dane odbiorcy, opis brakującej zawartości i numer przesyłki. Protokół musi zostać podpisany przez kuriera oraz osobę odbierającą przesyłkę!
Czy podane na stronie ceny są aktualne?
Tak, ceny widoczne na naszych stronach są aktualne.
Jednak w przypadku produktów na zamówienie mogą w wyjątkowych przypadkach ulec zmianie o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Czy moje dane są używane wyłącznie do realizacji zamówienia?
Dane osobowe które podajesz podczas zakupów są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Jak otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy dokument sprzedaży. Jeśli chcesz otrzymywać faktury na etapie rejestracji, lub pierwszym etapie składania zamówienia bez rejestracji (podawanie danych odbiorcy) należy wypełnić dodatkowo pola Firma (nazw firmy) i NIP, a w czasie zamówienia zaznaczyć polę "Chcę otrzymać fakturę VAT".
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność. Jaki jest numer Państwa konta?
Informacje o numerze konta znajdują się na w zakładce Płatności, wyświetla się w czasie ostatniego etapu składania zamówienia jak również zostaje wysłany mailowo po złożeniu zamówienia.
Kiedy wysyłana jest przesyłka?
Przesyłki wysyłamy po zaksięgowaniu należności na naszym koncie (wyjątkiem są przesyłki za pobraniem).